Bumble&Bumble Hairdresser’s Invisible Oil

Ro: După cum am anunțat aseară pe pagina blogului, azi o să vă vorbesc despre îngrijirea părului și despre un produs recent descoperit.

Este vorba de Hairdresser’s Invisible Oil de la Bumble&Bumble pe care îl găsiți în magazinele Sephora.

En: As I said last night on the blog page, today I’m going to write about hair care and one product I recently discovered.

It’s Hairdresser’s Invisible Oil by  Bumble&Bumble and you can find it in Sephora.

DSC00986

Ro: Spuneam că l-am descoperit recent pentru că îl  de aproximativ două săptămâni și, sinceră să fiu, de atunci îl folosesc mereu!

Vine într-o sticluță portocalie, transparentă cu o pompiță foarte practică și are 100ml, ceea ce e super pentru un ulei de păr. Are un miros demențial, asta m-a și făcut să îl testez imediat ( mai am două produse Sephora despre care să vă vorbesc, dar asta în alt post).

En: I only have it for two weeks, so it’s quite new for me but I have to admit that I’m using it ever since.

It comes in an orange bottle, translucent, an easy to use applier and in 100 ml size, which is awesome for an hair care oil. It smells amazing, that’s the main reason I tested it first( I also have two more hair care products to write about, but in another post).

DSC00991

Ro: Acum că am vorbit despre aspect, haideți să vă spun ce poate să facă minunea aceasta.

Eu și uleiurile de păr am avut mereu o relație mai…rece. Nu îmi place senzația aceea de păr gras lăsată de majoritatea, chiar si aplicate pe părul ud. Așa că am fost precaută la aplicarea acestuia și am fost plăcut surprinsă când am observat că părul nu rămâne deloc uns, dimpotrivă, mi se pare că îi dă un aspect lejer, ”aerisit” și îl face foarte moale, iar pentru mine, care folosesc destul de des placa de păr, este un MARE plus!

En: Now that we saw how he looks like, let me tell you what this little wonder can do.

I usually avoid hair care oils. I don’t like the greasy sensation they leave on my hair, even if I apply them on wet hair. So, I took precaution when it came to use this one and I was surprised to notice that my hair looks great, shiny, very „light” and soft(a great plus because I use the hair straightener a lot)

DSC00990

Ro: Să mai adaug și că face părul strălucitor? Și îl și hrănește, iar asta observ foarte bine pe părul meu uscat.

Iată ce spun cei de la Sephora despre el:

Un amestec concentrat de uleiuri hranitoare care iti ingrijesc parul, in timp ce il aranjeaza si il protejeaza impotriva casarii. Acesta este Hairdresser’s Invisible Oil de la Bumble&Bumble, un produs care poate fi aplicat pe parul uscat sau umed si care ii ofera parului ingrijire delicata, suplete si un plus de stralucire.

Și tind să le dau dreptate. Uleiul acesta este o revelație!

Nu știu de ce mi se pare că are un efect de reparare mai pronunțat ca Moroccanoil…dar aici nu mă avânt la afirmații, o să-l mai folosesc și revin când sunt sigură de ceva.

Voi ce uleiuri de păr folosiți?

En: I have dry hair and I must say that this oil makes it more soft and not so dry. I also believe that it’s better than Moroccanoil…but I have to use it a little bit more, just to be sure.

What hair care oils are you using?

xoxo,

Ad

5 gânduri despre ”Bumble&Bumble Hairdresser’s Invisible Oil

Comentează: